Friday, 3 October 2014

~ Aktiviti Cuti Sekolah | Muzium Shah Alam ~

Assalamualaikum wbt...

Mentang2 dah ada anak yang sekolah..
Sekarang dah alert sikit pasal cuti sekolah..
Walaupun anak tak minta bawak jenjalan...
Mak ye yang lebih eksited banding dgn anak..

Cadangnya nak pergi tengok pameran dinosur...
Ingatkan dalam muzium..
So, berlari-lari anak masuk muzium...



















Sekali pameran dinosur kat luar muzium...
Sekali keluar dah tutup da...

Pastu tanpa arah tujuan..
Jenjalan lah pusing2 shah alam tu..
Terjah tempat orkid kat bulatan yang glamour tu..
Tempat yang ok sikit ada pasangan pengantin shoot..
Pergi la lorong yang orkid yer tak berapa nak berbunga...











Pastu jenjalan lagi...
Ada 1 program dengan muzium seni islam kalau tak silap..
Singgah la jap..
Tapi semua program dah habis..
Nak naik kuda pun dah tak boleh..
Hanya mampu tengok jer...










Anak-anak request nak tengok dinosur...
Nanti cuti sekolah mak bawak lagi...