Wednesday, 19 February 2014

~ Review | Kodak EasyShare C195 ~

Assalamualaikum wbt..

Straight to the point...
Minggu lepas aku baru beli kamera digital dari Lazada..
*Nak tunggu menang contest, nan adooo*
Brand Kodak...aku tak mampu beli yang mahal...
Nak berhutang pun tak sanggup dah...
So, inilah je la yang mampu...
Rega RM149, selepas dapat voucher RM10..



Megapixel besar, LCD screen pun beso...
Specs boleh usha kat Lazada...
*Malas nak taip benornya*

Kira puas hati la..
Banyak lagi yang aku tak explore..
Baru hari Sabtu tadi g carik memory card..
Beli pun yang tecik jer, 4GB..
Baru amik beberapa kepin gambar...
Meh la tengok2 gambar yang sempat aku snap ikut scene yang ada...
*Tak la secantik mana pun*



Yang ni pakai scene Anti Blur...



Scene Firework...



Scene Sunset



Scene Flower



Scene flower jugak...

Walaupun brand biasa jer kan...
Tapi sebab ada banyak scene yang boleh pilih, gambar jadi cantik ...
Tak payah nak beredit dah..

Cuma sekarang kena beli rechargeable battery plak..
Sebab battery rechargeable aku ada satu jer...
Lagi satu mana terselit tak tau la...

4 comments:

  1. wak banyak bateri AA (double As) energizer yee sempena join kontesan tuarii.., kalo mak nak, wak jual murah2 jeer .. ehHHHee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya nak yang rechargeable wak...double A tak tahan lama....

      Delete
  2. Ehhee., wak offer je., manetau nnti2 leceh nk pakey rechargeable tuu pulakk

    oke cheers ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nt kalau nak saya roger2 la yer wak....
      Mesti berbakul baterinya....

      Delete