Saturday, 16 August 2014

~ 1 Syawal & 2 Syawal 1435H ~

Assalamualaikum wbt...

Setelah 20 Syawal baru la ada masa untuk kongsi cerita pasal raya...
Raya tahun ni macam kelam kelibut sikit...
Walaupun raya kat Sekinchan jer...
Tahun ni turn rumah mak mentua...
Dan kebetulan pula mak dan ayah aku balik Sekinchan juga...
Jadi bekejar ke sana ke mari...

Gambar dengan family pun tak sempat nak bergambar...
Macam mana ntah boleh terlupa...
Gambar family ramai2 jer ada...
Semua gambar kandid semata2...



Masing2 dah amik tempat utk bermaaf-maafan...



Selepas bermaaf-maafan, ke rumah arwah mbah belah abah...






Alfi di rumah mak long...



Ini je la gambar 1 family yang ok....



Takde tema2...pilih mana yang berkenan jer...



Cameraman amatur..main tekan jer....
Tabah je la...



2 Syawal, beraya belah mak aku plak...
Kami kerumah makcik2 plak..
Ni makcik yang bongsu...



On the way...
Alfi sibuk nak amik gambar mak...



Ini je la gambar dengan mak...



Gambar ni yang terbaik...
Sporting semuanya....

Ini je kisah raya aku...


1 comment:

  1. Salam aidilfitri. Hee saya njalok ngapuro seng akeh akeh maaf zahir bathin mbakyu yo.

    ReplyDelete