Friday, 19 September 2014

~ Sambutan MERDEKA ke 57 | Tadika Kemas ~

Assalamualaikum wbt...

Semenjak ada anak yang dah bersekolah, tadika sebenarnya...
Macam2 aktiviti yang ada..
Mak dengan paknya pun kena follow...

Disebabkan paknya sibuk keje...
Maknya la banyak pergi serah diri..
Rasanya ini je pun yang aku pergi..
Mesyuarat ibu bapa pun aku tak pergi itu hari...

Sambutan Merdeka tadika ni diadakan awal sehari, 30/8/14...
Pukul 8 dah kena berkumpul kat sekolah...



Azzalea di celah-celah mak orang...



Alfi pun dah ready...
Walaupun belum sekolah lagi, tp dah kenal dengan cikgu tadika...
Dah selalu teman mak hantar Lea...





Sebelum perarakan..
Tudung pink tu cikgu tadika, Cikgu Su sibuk betulkan topi anak murid.



Dah berarak dalam 500meter...



Masa ni tengah menyanyi lagu Tanggal 31...









Alfi dah terintai2 playground kat belakang tu...



Merengek nak balik...
Dah penat dengan panas...



Video...


Dalam pukul 10.30 dah boleh balik...
Sempena Merdeka tadika ada buat pertandingan mewarna...
Mak kena warna..
Anak dah tentu ada...

Dapat la hadiah saguhati...




No comments:

Post a Comment