Wednesday 15 June 2016

~ Seluar Mamapride Murah | Seluar Bersalin ~

Assalamualaikum wbt...

SOLD OUT

Saya ada beli 1 seluar mamapride sebelum bersalin..
Kau beli 2 nak buat per kan..
Dengan  harapan dapat la pakai bila bersalin hari tu..
Dengan tujuan untuk menjaga aurat..
Maksudnya, takdela terdedah semuanya...
Hanya tempat yang tertentu sahaja.. 
Mana tau ada doktor ker nurse lelaki kan...

Saya try tanya nurse incharge kat wad pasal pakai seluar bersalin ni..
Dia kata, tak payah pakai..
Kita kat sini pakai kain jer..
Semua hospital pakai kain kannnnn....
"__________"

So, mungkin saya salah sebab tak terangkan kat nurse tu betul2...
Sepatutnya mungkin saya tanya doktor..bukan nurse...
Lagipun, bersalin kali ni, contraction dia lain macam...
Makan tak sempat, mandi tak sempat..
Tau-tau dah bersalin...
Tapi alhamdulillah, semua yang handle nurse dan doktor perempuan...

Tak payah banyak citer, meh tengok barangnya...

Tak sempat pakai pun seluarnya...
Hanya sempat basuh jer..
Walaupun seluar tu dah dibasuh sebelum dijual...
Nak jual harga kasih sayang...
Sebab, saya tak digalakkan mengandung lagi oleh doktor..
Ada risiko..
Tapi, kita serah kepada Allah swt yang tentukan..




Harap2 boleh baca la yer...




Warna : Terang2 lagi bersuluhkan..
Saiz : XXL
Harga : RM80 (postage free)
Harga asal : RM107
Sebab nak jual : Tak pakai pun masa bersalin

Kat bawah ni bukti harga asal saya beli...
Tapi, kalau nak pakai mamapride ni masa deliver..
Kena check dulu dengan tempat kita nak bersalin..
Tak semua hospital bolehkan kita pakai seluar ni...
Depends on doktor kat labor room...
Kang tak pasal2 jadi kes macam saya...

Sapa2 berminat boleh PM saya atau message kat 0172809576..
Wasap xder..
Serius buyer yer..




No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...