Tuesday 31 January 2012

~ Dinner Di De Palma Hotel, Ampang ~


Ni citer sabtu lepas...dinner di De Palma Hotel Ampang sebab mak mentua belanja...
Kira satu family mak mentua aku plus kawan2 dia...Jadi orang kaya baru mak aku...
Dia baru kuarkan EPF tu yang belanja semua..alhamdulillah..


Desert...macam agar2 dgn dadih..2 cawan aku amik..


Aku main amik jer..ader lamb stew, sayur2 dan lain-lain ( tak tau nama)


seafood in ice...udang aku leh lagik makan, yg lagi satu...luah balik..


tepek la satu gambar aku...maser ni dah kekenyangan..

banyak lagi aku amik maser dinner ni, kambing bakar, ayam bakar, jagung bakar..
spagetti, kuey tiaw, aiskrim, kuih muih, nasi dan bebagai sup...
semua rasa sikit2 jer..kang overdose, kena bukak butang suar...
untuk anak2 aku yang xberapa nak makan, aku bagi kuih tak nak..
susah tul nak makan..tapi bila dapat aiskrim, laju jer...
waaa....

Tapi ader citer sedih sebelum sampai ampang ni..
kejadian berlaku di jalan klang-banting nak masuk kesas..
en.suami sibuk nak lap tangan, last2 tercium bontot honda...
waaaaa....nasib tak teruk, 100hinggit dia mintak..
en.suami cakap kalo hantar kedai baru dalam 20hinggit...
last2 itu orang terima offer untuk hantar bengkel biras en.suami..


* waktu kejadian...mase ni naik saga a.ipar..so diorang tak risau sgt, keta pun dah nak jual...

aper2 pun, semua dah settle..
thanks ti MIL sebab belanja makan..
tapi ader sorang anak buah ngadu..
" kalo macam ni makanannya, boleh kurus yati...semua tak sedap..."
biasa makan nasi..sekali makan ala-ala western..
terima kasih sudi baca..

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...