Thursday, 12 December 2013

~ Peraduan Yang Terhangat Di Pasaran ~

Assalamualaikum w.b.t..

Dulu-dulu, selalu tulis kat ruangan hobi membaca buku...
Kira hobi termaktub dari kecik sampai beso..
Dah beso sikit, tambah melayari internet...
Tapi nampak macam tak sesuwei plak...
Mesti orang tak nak amik keje ke hape..
Kejenya mentenet jerk...
Tapi sekarang tidak lagi..
#macam iklan pencuci baju plak#

Sekarang dah boleh tulis masuk peraduan...
Kih kih..tapi tidak la setegar mana pun...
Takde la hari2 terima call..Tahniah dot dot dot...
Surat pun dah jarang2...Congratulation dot dot dot..
SMS pun kadang2...Anda Adalah Pemenang dot dot dot...#selalunya SMS kutip hutang je banyak#

Selaras dengan hobi yang tak tegar mane tu...
Asyik2 kejenya mengutip borang peraduan jer...
Tak kira apa yang ada kat kaunter CS tu semua rembat..
Sekali balik tengok resepi pun ada...
Gigih sangat nak rembat...
Walaupun kekadang aku tak mampu nak join, tp aku amik je la...
Habis due date masuk kotak je la...



100plus + 7E..
Beli 2 botol, kira logo dan tulis slogan 100plus..
Due date : 29/12/13



Schwarzkopf
Resit RM30..
Due date : 29/12/13



Diapex + Giant
Resit any amount
Due date : 31/12/13



Susu F&N 
2 label tin
2 kategori hadiah..
Due date : 30/1/14



Lion
Resit RM15
Due date : 31/12/13



Ragu #jangan ragu-ragu#
Beli 2 botol..Resit..
Due date : Lupa plak...tp baru jumpa form minggu lepas kat Aeon Big


Shin Ramyun
Resit, beli 5 peket...
SMS & Facebook
Due date : 31/1/14



Bros + Aeon Big
Resit
Due date : 2/1/14



Paper Mate
Resit RM15, story..
Due date : 18/1/14



NTPM + Aeon Big
Resit RM30..
Due date : 31/1/14



Nivea + Guardian
Resit RM20
Due date : 31/1/2014



Tropicana Twister + Giant
Resit 4 botol 355ml / 2 botol 1.5L
Due date : 31/12/2013




Vico
Resit RM10, kira logo dan susun kegemaran...
Due date : 31/12/2013



PTS + Aeon Big
Resit RM50
Due date : 31/1/14


Permanis + Giant.
Due date : 31/12/13



Tender Soft
Due date : 31/1/14

Banyak lagi borang2 peraduan yang ada..
Aku pun lupa nak snap2...
Mana yang sempat jer..
Kalau tak bz boleh la aku update lagi...

Sharing is caring...
Nak jugak tu...


No comments:

Post a Comment