Wednesday 18 July 2012

~Terkena Suprise Cake~

Tarikh : 8 June 2012
Lokasi : Tempat Kerja

Tarikh kejadian adalah seperti diatas, di mana aku bekerja seperti biasa. Di kala itu, aku tengah membuat kerja-kerja penutupan repot. Wushhh..ayat skema tu..kiranya aku tengah busy wat closing report la..sendiri taip, sendiri gelak...

Hari tu mmg amat busy sebab dengan nak buat final report la, orang tanya stock barang la, sebab abang yang handle tu cuti, dengan kena telefon supplier lagi tanya bila barang masuk..mmg tak sempat nak ularpun..
har har har..i bukan kaki ular tau..sentiasa tercongak depan meja jerk...

Lepas lunch tu diorang sibuk call meeting..aku ni dah la banyak keje, panggil2 meeting lak..dalam hati memang sumpah seranah tau kat orang yang pggl meeting tu..bos aku lak suruh aku pergi dulu..nt baru dia dtg..meeting kat bilik production plak...alahai..sekali pergi apsal gelap jerk bilik diorang ni...hmmmm..

Terkena gak aku akhirnya...ingatkan meeting betul, sekali kena meeting makan kek...aduhai, walaupun tiap-tiap bulan aku yang handle suprise party untuk kawan-kawan, aku pun terkena gak...macam maner leh tak dpt agak yer..maybe time tu pun tengah sibuk kan..gambar pun tak banyak sebab suprise kan..kalo tau dah lama standby kamera...

Inilah gambar hasil tangkapan dari kamera tepon jer..yang gegar tu sebab suprise sangat la tu..candid camera punya orang bercuti masa ni...

kek coklat

ader menu sampingan

bukan tangan saya, sumpah...

pandangan sisi..

Ader la tapau sikit utk anak-anak & encik suami..Untuk birthday tahun ni, family saya tak sambut apa2 pun..tak kisah pun..dah wish pun ok...

P/s : Terima kasih pada kengkawan yang wat suprise tu...Albert (my bos), Arshad, Shahrul, Farah, Kelvin, Alice, Chong, Naim, Uncle Soo, K.Lily, Kok & Tee...yang MC hari tu Ariff & Syed..


1 comment:

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...