Tuesday 10 July 2012

Training~Holiday Villa Hotel

Tarikh : 23 & 24 May 2012
Tempat : Holiday Villa Hotel, Subang Jaya..

Citer ni dalam draft agak lama..tak sempat nak menyambung..hari ni diberi masa untuk publish..

So, nak dijadikan cerita..pagi hari 1st training tu aku terbangun lambat, gara-gara tido lambat, disebabkan budak 2 orang tu tido lambat. Alasan jer banyak..Jadi encik suami suruh amik train dari Komuter Klang jer.
La, semalam trial dari Port Klang, pagi ni kena naik dari Klang lak..camner tu??

Disebabkan dah lambat, otak pun fikir nak cepat sampai jer..terus la merempit ke Komuter Klang. Nasib jalan clear, keta tak banyak..padahal aku naik moto jer..moto pun parking main ikut dan jer, dengan harapan
jangan la motor aku hilang..orang lain 2-3 ketul lock, aku harap lock handle dengan lock free seketul jer..

Sesampai je komuter klang, (masa tu pukul 8) nasib la ader train yang menunggu..tapikan dah dekat 15 minit tak jalan2.. aper ni 1st day training dah lambat..malu sehhh...last2 train tu pun bergerak, tapi lagi...
mak aiii..slow giler..orang naik basikal pun boleh potong...dalam hati aku doa2 la sempat sampai sebelum pukul 9.. nasib aku baik hari tu sebab aku sampai dalam 8.50 pagi di stesen Subang Jaya dan 9.05 sampai di   Holiday Villa Hotel.. dan training hari tu amat best..tak mengantuk dan of course jumpa kawan baru..
* Makan / melantak mcam2, tp 1st day duduk sebelah trainer, segan tul nak amik makanan*
Trainer adalah En..Mokhtar Said (FB)..banyak info & pengalaman encik Mokhtar ni..trade mark dia "Alamak"

Jumpa di training member sama destinasi dari Port Klang, so janji dengan dia balik sama..Nama Parames..
So ok la, kalo sesat pun ader geng..tapi tak lah minta sesat..Petang tu merasa la jadi ikan sardin di dalam komuter..Punya la padat dengan orang...mesti diorang semua dah lali dengan bau-bauan..nasib aku menghidu bau-bauan 2 hari jer..

Hari kedua, aku tak bangun lambat. So takde la kelam kabut..sampai kat stesen Subang Jaya pun awal 8.35 pagi, tapikan...mesti ader tapi punya..pak cik teksi tu boleh pulak tunggu orang plak..elok jer dia borak-borak.jam dah 8.50pagi...cepat la teksi penuh, kang lambat lagik aku..sampai jugak la aku kat training room..habis juga training kat Holiday Villa Hotel.. encik Mokhtar cakap inilah training paling banyak amik gambor..ni kes K.Aida la..semua orang dia minta posing..jangan marah ye kak..gurau jer..

Gambar 1st day training di copy paste dari akak Aida Saam punya FB...
makan pun cover2..





Yang ni pulak 2nd day training..



Dari kiri : Choi, Nor Azah, Yon, Emma, En. Mokhtar, Aida, Azura, Zurin, Jun, Parames,
Duduk : Maz, Aishah, Siti, Nurul...

Jenuh juga nak ingat nama..kalo salah nama maaf la yer..lepas training ni harap2 saya jadi lebih bagus dari sebelum ni..

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...