Monday 24 December 2012

~ Giliran En. Suami Pulak Terjebak ~

Salam semua....

Tajuk kemain panjang lagik....okeylah, nak cerita pasal encik suami yang nama dia pulak banyak menang...tak la banyak mana..ada lah 3,4 kot...terjebak jugak..tp ni semua si isteri punya pasal...encik suami tak la marah..suka jer...tp yang melecehkan kena collect hadiah tu..iyelah..dia sabtu kena kerja..susah nak dapt cuti...tak reti sangat jalan-jalan ni...nak pakai wakil, aku hanya tau bawak kenderaan tayar dua..tayar empat ni aku takut sikit. Sebab tak nampak tayar....reason poyo disitu...aku takder lesen keta sebenarnya...

Antara yang kena collect, Huggies punya hadiah..belum pun collect, nasib dekat PJ jerk...chop nak pampers...




Yang ni, menang keropok Chipster untuk sebulan...
Still boleh join..hantar gambar yang mengecewakan...
Aku hantar pakai nama suami gambar pantai yang penuh dengan sampah..
Tak sangka menang...tp mak ai, kena amik hadiah kat Bukit Damansara...
Jauh tuh...ada sesiapa nak tolong amikkan keropok free?



Yang ni citer aku plak...
Menang Zalora voucher RM50 dari Ringgitplus....



So, lepas reply dia bagi la voucher code...
Dah ada voucher, tangan aku gatal2 la nak cek web Zalora..
Gatal jugak pilih2 jubah rega RM49..kan dah ada voucher...
Sekali code tu tak valid...hampeh tul...
Aku yang tak paham tnc dier ker, atau code tu tipu....
Maleh fikir aku biar je la...Bila free aku check la balik....
Ada sapa2 faham boleh tolong??

P/s : Bos ai cuti seminggu..tapi sebelum cuti, sempat bos bagi duit "raya dia" sebelah tangan lagik..



No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...