Friday 28 December 2012

~ Hadiah Kecil-Kecilan | Tetap Bersyukur ~

Salam semua pembaca....

Mode malas betul nak update blog sebab agak bz melampau..kerja banyak sangat2....

Alhamdulillah, walaupun hadiah kecil-kecilan tp tetap bersyukur..sebab sentiasa ada rezeki..dan setiap rezeki menceriakan lagi kehidupan aku dan yang penting, ia mengubah aku menjadi orang yang lebih baik...
#mendalam maksud tu#

Meh jemput tengok....


First time join Giveaway blogger...
Hadiahnya tisu Kleneex dan sehelai tudung...
Thanks kak Ayu...



Yang ni baru dapat semalam...
Sample rasanya...siap dapat key-chain...
Aku pun tak ingat bila request....



Yang ni hadiah kot...boleh plak main kot2..
Sample jarang bagi 1 packs kan..
Aku rasa sebab jawab survey agaknya...
Ntah la, yang pasti jimat belanja beli pad....



Yang ni baru jer dapat tau..
Menang conso untuk contest Sweet Temptation by Silkgirl..
Boleh cek nama kat sini.

Nak sambung buat kerja balik...kerja menimbun dah ni...

p/s : Bila berusaha, dan usaha tu membuahkan hasil dan diceritakan sana-sini, bukan nak menunjuk2 atau riak...Sekadar berkongsi cerita...dan aku anggap sebagai motivasi...sebab bila tak usaha, tak ada apa-apa yang berlaku atau dapat..bila kita rajin usaha, kita nampak hasilnya...#pesananuntukdirisendirijuga#

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...