Friday 7 December 2012

~ Lega sudah....~

Assalamualaikum...

Dah Jumaat...maknanya esok cuti...dan mungkin balik kampung...

Lega sudah sebab kerja-kerja kat opis dah banyak setel...segala bagai report dah submit, segala order me"order" dah setel...so, tinggal keje yang takde dateline...sesuka bila nak buat...suka2....

Disebabkan waktu banyak free kan, sesaja gatal geledah apa yang ada dalam beg tangan aku...sebenarnya beg tangan aku kecik jer..tp harta benda kat dalam tu bersepah giler...macam2 ada...jd tengah2 kemas tu tangkap la gambar sekeping nak menunjukkan betapa banyak harta benda aku...



Tengok la betapa macam-macam benda ada dlm beg tangan aku...
Beg tu la bawak g kerja, beg tu jugak buat jalan-jalan...

Meh aku listkan barang-barang aku...

1. Dompet pink gitewww...
2. Notebook ada 3 lagi..
#Yang besar tu utk list duit kutu, list resepi & pasal kerja
#Yang hitam kecik tu utk diri sendiri macam perbelanjaan bulanan, list puasa yang belum ganti*banyak tu*, dan memacam lagik.
#Yang kelabu tu untuk conteng2 pasal kerja..
3. Kamera Sony yang banyak berjasa...baru jer sihat, sebab dah lama tak guna...reason sebab memori dah lama patah, pastu baterinya dah kong...
4. Pampers wajib adakan sebab ada anak kecik....
5. Tisu basah pun wajib ada....
6. Kunci opis..
7. Pen..
8. Cermin mata coklat untuk perlindungan dari habuk dan silau...
9. Cermin mata biasa...
10. Handphone pun pink...
11. Panadol + gula2 sakit tekak.. kebetulan aku tak sihat dan sakit tekak...sampai 2 papan...
13. Pen drive
14. Beg purple tu beg mekap...
15. Syiling yang berterabur..
16. Gam UHU tu sebenarnya nak gam kasut...dah masuk beg, tak keluar2 plak...nasib kecik...
17. Pad pun ada, tp tak keluarkan plak...

Itu jela....tu belum masuk 2 botol susukan...lagi sarat begnya...tapi kalo pergi keje takder la bawak pampers kan...

P/S : Aku memang jenis orang suka sumbat semua barang dalam beg...duit pun kekadang berterabur dalam beg...

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...