Friday 12 August 2011

Alfi Iqmal Melangkah Setahun

9/8/11, anak kedua aku, Izz Muhammad Alfi Iqmal
akan berumur setahun.. Dah setahun yerk..kejap jer rasanya..
Sekarang sibuk berjalan, budak dah dapat kaki..


Kalau lambat sikit buat susu, merajuk mengalahkan pompuan..
Siap baling2 barang lagik..Anak-anak..
Alfi ni perangai dia manja sikit, pantang nampak aku pakai tudung,
laju jerk mengejar pintu..takut kena tinggal..


hidung bertanda, dah 2 minggu...


 puting xleh hilang...ngamuk sakan dia..


aku mintak-mintak  pas setahun opek dier 2 dia xnak la..ni dah lepas
3 hari pun tak mau buang puting dier..

 adik ngan kakak yang selalu buat mak yer mengamuk..

 aku selalu berdoa nt dah besar anak-anak aku akan jadi orang
yang berguna dan pintar..ingat jasa mak dan ayah..

si kenit ni aku nak dia jadi pilot...


1 comment:

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...