Monday 1 August 2011

Hari 1st Puasa

Alkisah, bermula hari ini umat islam sedunia menjalani ibadah puasa..termasuklah aku..teringat kata2 arwah nenek kalo mula2 posa kena sahur daging atau ayam..aku xtau sebab apa..tp tahun ni aku siap beli daging 1/2 kilo...n then wat sup daging...

Arwah Nenek

Subuh tadi pukul 4.30 da sedar sendiri, terus la bangun dan siapkan menu untuk sahur..simple je, xder yang special pun..dah makan berdua, aku sambung tidor jap..kul 6.30 bangun dan terus mandi n solat..baru la siapkan anak2 untuk hantar sekolah..hehehe hantar kat pengasuh..

Ptg tadi, pas amik bebudak g la bazar ramadan kat rantau panjang ni, suami da pesan beli sikit jer..aku beli kuih 2rm, bihun sup untuk aku, mee kari untuk suami aku dan air tebu fresh..pas2 ada sepupu bagi bubur kacan doreyan...jemput2..senak perut aku walaupun menu yer sikit...

Jangan lupa solat yer..

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...