Friday, 10 August 2012

Entry berdarah ni...

Lokasi : Rumah ( Adegan masa demam itu hari..)


Walaupun demam dan badan dedor lagik..tp tengok la insiden-insiden yang berlaku..aku yang penat tengok diaorang..dah demam tu dok la diam2 kat rumah tengok kartun ker..ni tak nak jugak main kat luar..

ini si Alfi, lari-lari kat luar rumah..balik2 nangis..

dah berparut...

yang ni lak, mainan punya banyak..senduk aku gak diorang main.

 jadi la bertanda kat dahi tu, kena ketuk dengan Alfi..

kalau clear sikit, mesti nampak parut kat kening tu..kena 3 jahitan..kisah lama

yang ni tak tau kenapa...tiba2 je tengok dah berdarah...

kasut raya tu sibuk nak tayang..hehe..

Malam tadi, ada lagi kisah berdarah..sibuk main mercun pop..si Alfi biasa la, tak tau nak berjalan..berlari mengejar kakaknya...dush..jatuh...dah berdarah lagik...

No comments:

Post a Comment