Thursday, 16 August 2012

~Kisah Ramadhan 2012~


Entry ni kisah menu sahaja..walaupun tak menarik la sangat menu aku kan..tp saja nak tepek gak kat sini..ada gak yang tak amik gambar..malas nak ngamik telefon..sebab selalu telefon akan duduk dalam beg selepas balik kerja..beberapa hari jugak miss sahur..sebab tak sedor..hihi..tahankan jugak sampai berbuka..

Ada yang aku masak, yang beli sikit jer..sebab tahun ni agak boleh dikira aku pergi bazar ramadhan..malas nak pergi sebab sesak dengan orang..menu pun lebih kurang..buka puasa dekat kedai ada la 2,3 kali..time dapat gaji sekali..time mak+abah+adik datang sekali..itu yang aku bayar la..yang lain buka puasa rumah sendiri..ada gak balik kampung, buka puasa rumah nenek..siap buat jemputan kat FB lagik..buka puasa rumah mentua pun ada 2 kali..tapi segan la amik gambar..over pulak kan..dan gambar last tu buka puasa jemputan supplier..

Ini antara menu-menunya :



 


 


 

 


 


 


 


 


Kuih raya dah beli ke kengkawan..aku ader la beli sikit..biskut takde lagi..semua kekacang jer..maruku campur2..karipap mini...kengkonon nak buat popia mini dengan popia nestum..tapi selalu kalo baring terus tido..

Duit raya budget berapa? Hehe...dak standby masuk sampul?

No comments:

Post a Comment