Thursday 20 September 2012

~ Alhamdulillah..Kemenangan Ke 2 ~


Setelah kisah terjebak, sekarang episod kemenangan..segala usaha berbaloi rasanya..Alhamdulillah...

Kemenangan yang pertama dah aku cerita dekat entry sebelum ni..dari majalah cosmopolitan..

Ni cerita kemenangan yang kedua..dari FB page JS ADIWARNA, memang tak sangka, main masuk jer..ni peraduannya..kena bagi cadangan tempat di Malaysia..harus la aku cadangkan tempat lahir aku...


Page JS Adiwarna

Dan pagi semalam, bos tengah duduk depan nih, nak bincang pasal keje..tiba-tiba ternampak kat wall nama pemenangnya ialah YON NOY, tanpa segan megan selamba jer jerit depan bos, yeay..saya menang..aku pun cam tak percaya, sampai suruh kawan tengok betul ke nama aku...hehehe..*nasib bos tak mara*


*ketukgendangkuatkuat*...tersengih ai...



Inilah yang aku tulis, semua betul tu..memang bangga jadi orang Sekinchan..

Hadiahnya akan diberitahu kemudian, sebab aku pun tak pasti apa hadiahnya...mungkin novel GENG ABCDE dari Hlovate..*peminat Hlovate tau*. Dan terima kasih kat Hlovate sebab dia yang share pasal peraduan ni. Tak kisah hadiah apa..kemenangan tu pun dah satu kepuasan.


Letak la sekepin gambar daerah di Sekinchan...

Ada lagi kisah kemenangan ke 3 & ke 4..tapi jumpa di lain entry..kasik suprise sikit...

*semangatlebihlagik* 

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...