Friday 21 September 2012

~ Kisah Kemenangan ke 3 ~


Salam Jumaat semua..memandangkan bos dah keluar makan, aku pun keluar taring..har har har...Idak la sampai keluar taring..ingat harimau ka..mood nak taip entry rajin lak kebelakangan ni..

Okla, ni nak sambung citer pasal menang lagik..ihik..

Alkisahnya, aku kan suka mintak sample..selalu la terjah macam2 web dan blog..*excited*.. So, kekadang sesetengah web tu untuk sample just isi form, sesetengah kena isi survey, kena main game bagai la...

Untuk kemenangan ni, aku jawab survey dekat Sofy360, 500 pack sample utk yang jawab survey. Tak sangka terpilih, kira bertuah gak la..kot-kot 1000 orang yang mintak, aku terpilih antara 100 orang..tak ke bertuah ???..Giveaway ni sampai 26 September, so kengkawan boleh join.. Alhamdulillah, satu kepuasan dan terapi nak menang lagik..


*sukasangatsangat*

Itu jer nak citer, pasal kemenangan ke 4, next week la kot baru citer.. baru nak buat 5S kat tempat keje ni ha.. office mate lain dah settle..aku gak terhegeh-hegeh..

P/S : untuk kemenangan JS Adiwarna, dapat hadiah 1 novel, dan novelnya kena pilih sendiri.. fenin memikir nak pilih mana satu..sebab banyak sangat novel yang best..



No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...