Friday 14 September 2012

Terjebak Sudah ~ Kemenangan Pertama..


Tajuk kemain lagi, ntah apa yang terjebak kan...ni nak cerita la ni..

Aku pernah citer yang pc kat tempat keje aku dulu takde internet kan..kan..kan..

So, bila dah ada line ni, ter"rajin" lak check fb dan blog yang best2..kira sentiasa online je la..walaupun bos ada kat sebelah..yg penting kerja yg dibagi siap dulu..orait bos!!..

Bila rajin online, kira up to date la sikit kan, rajin la klik sana klik sini..so aku terjebak dengan contest online dengan offline..dan banyak minta sample2 dari page yg offer sample..

Setakat ni sample je banyak aku terima, kemenangan dalam contest baru 1...alhamdulillah...

Aku sharekan gambar sample yang aku terima setakat ni :-



Sample Aurabella, dpt 2 set.


Sample Maggi goreng baru, kena main puzzle kat FB Maggi


Sample Kao Biore


Sample susu Nan, dpt 2 kotak..nama ai dengan encik suami


Sample Joyries..


Sample susu Karihome..


Sample Kao New Asience

Dan ni, SMS kemenangan dari majalah Cosmopolitan..Tropicana Twister yang baru..tapi tak tau nak pergi ambik ke tak hadiahnya..tempat pun tak tau kat mana..nt la try telefon..



Terima kasih majalah Cosmopolitan..nt akan ku cuba menang yang lain..

Contest offline pun banyak gak hantar, cuma rezeki belum menyebelahi aku..segan nak bagitau masuk peraduan apa..ihik...

Inilah kisah terjebak aku..walaupun hanya dapat sample, rasa macam menang hadiah jugak..teruja bila dapat surat / pos laju, senyum memanjang... kalau menang hadiah, mau meloncat aku...apa-apa pun semuanya rezeki...

Terjebak kerana tengok ramai blogger menang peraduan..aku baru nak mencuba...ihik...

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...