Tuesday, 25 September 2012

~ Kemenangan Ke 4, tapi.....~


Kita sambung lak citer kemenangan yang ke 4.. Ni hasil menang dari FB SG Men..

Nak di jadikan cerita, kalau ada game kat fb ni aku akan main guna nama aku dgn nama encik suami aku.. kira salah satu usaha nak menang...kan..kan..kan..

Setelah dijadikan cerita, nama suami aku yang naik..apa-apa pun Alhamdulillah..syukur..aku pun cam terkejut, eh..eh..nama suami ku...menang perfume jer..

Ini dia senarai pemenang..


agak2 yang mana nama encik suami aku??

Kita tunggu hadiahnya..TAPI, ini kira kemenangan aku tau..sebab aku yang main, cuma pakai nama encik suami..har har har...*gelakjahat*

p/s : Nama encik suami, Kamal Rantau..

Update : Hadiah novel dah sampai..so, mood membaca sekarang ni..

No comments:

Post a Comment