Tuesday, 1 January 2013

~ Cerita Bersama Anak-Anak ~

Assalamualaikum....salam sejahtera...

Dah masuk tahun baru 2013...azam aku dah start dari 1 Muharram 1432H hari tu..semua orang nak jadi yang lebih baik, aku pun sama..nak jadi lebih baik...dari segi hubungan dengan Allah, manusia (keluarga + kawan2 + jiran & dll)..dan hubungan dengan alam...

Sebenarnya nak citer pasal anak2...petang ahad lepas kengkonon nak bawak anak2 main layang2...Sekali padang tu ada karnival..so, angin pun tak berapa nak ada...pergi la menerjah karnival tu...nama karnival pun tak tau..kita layan je la gambar yang ada....


Lea & Alfi teruja sungguh nak naik...
Kalo tak silap, nama benda ni Inflatable Game..


Alfi nak buat lompatan katak...


Lea dicelah jaring2..


Lea & Alfi...








Lea teringin nak pegang kuda, tapi takut..jadi la pegang besi tu..


Alfi langsung tak berani....


RM5/per ride


Encik suami cakap tak payah naik, bahaya...


So, babai kuda...

Aktiviti bersama anak-anak...memang penat sikit layan anak-anak..terjerit2 panggil anak tu dah biasa bagi aku..iyelah, kalau dah main..tak ingat nak turun, tak ingat nak balik, tak ingat nak minum..tak ingat pun kat mana maknya...tu yang terjerit-jerit maknya...

P/S : Overtime sikit...

No comments:

Post a Comment