Friday 22 March 2013

~ First Time Makan | PappaRich & Kenny Rogers ~


Assalamualaikum semua....

Hari ni nak share pasal makanan jerrrr....kira nak citer tempat yang 1st time pergi dan makan la...sebab aku kan orang kampung....tak reti sangat nak order2...KFC pun kenal masa sekolah menengah...dah masuk U baru tau order McD...takut salah order...Pizza Hut pun dah besar bagak baru berani pegi...itupun siap tanya orang...hehehehe....



Ke PappaRich Jumaat lepas...1st time pegi....
Lokasi : Setia Alam



Aku amik set lunch, tp yang ni salah hantar...



Coffee Ice aku..



Pappa Curry Laksa, kawan aku punya...



Yang ni aku punya...Ipoh Koay Teow Soup with Chicken Slices...

Harga kat situ tulis RM8.90, belum campur service charge la...




Yang ni 1st time plak ke Kenny Rogers Roasters...
Chicken Soup yang tak habis...
Lokasi : Tesco, Setia Alam..



Aku try Kenny Chicken & Garden Meal...
Jenuh gak nak menghabiskan...memang sendat perut aku...
Salad tinggal sikit, ayam tak habis, nasi pun ada balance...
Muffin siap tapau, chicken soup pun tak habis....

Harga tak pasti sebab orang belanja...

Hari ni plak makan kedai makan nasi campur...total RM4.50...

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...