Tuesday 19 March 2013

~ Hadiah Terbaikkkkkkkk | Annual Dinner 2013 ~

Assalamualaikum....

Waktu sekarang nih...kira time aku tulis ni..sebenarnya, keje tengah banyak..meja penuh sangat2 dengan kertas dan file...Tapi sebab keterujaan nak tulis kat blog, renti la sekejap tengok keje...aci tak??? Okey la, morning break aku tak amik...straight je buat keje, sambil jengah2 fb barang seminit dua...

15/3/2013, bersamaan hari Jumaat lepas, company aku buat event Annual Dinner..aku salah sorang comittee..jadi memang sibuk sikit la..balik awal, pastu kena datang awal...berkorban sikit...tp macam mane ntah, satu supplier ni boleh call cakap nak hantar barang, siap driver dah sampai kat kilang lagik...seingat akula, dia cakap nak hantar sabtu...dah miss communication kat situ...kredit phone takde, orang nak turun barang takde...dah tension kat situ...call bos tak angkat...last2 pinjam tepon kawan call bos, suruh bos call supplier cakap cancel, hantar isnin...nasib setel...

Setel satu perkara, kena buat keje2 untuk annual dinner plak..hadiah belum tampal nombor, belum susun..
Pelan2 buat, akhirnya setel gak...layan gambar dinner dulu yerk...


Depan rumah, sebelum pergi...
Tapi kenapa aku nampak cam pendek...ke suami aku amik gambar tak betul...
Tema tradisional, tu pasal bersongket2....



Tempat, Royal Selangor Yacht Club, Port Klang...
Tempat memang cantik....Siap nampak kapal2 lagi..


Antara hadiah2 bakal dimenangi....


Antara aktiviti yang ada...teka berat buah..

Itulah sikit gambar tempat kejadian...kat bawah ni plak gambar hadiah lucky draw yang aku dapat...


1st, aku dapat lucky draw tesco voucher value RM100.
So, selamat dah digunakan satu...ada balance lagi satu...


Inilah hadiah yang tak disengajakan....
Mula2 big bos yang dapat Ipad ni..memandangkan dia big bos, boleh beli sendiri, 
So dia bagi balik Ipad ni..jadi diorang decide buat game...
Game yang dipilih, game gusti punggung...kitaorang panggil gusti bontot...
Tengok semua orang yang keluar lelaki, aku ajak la sorang staff perempuan join...
1st tu memang join suka2...sekali menang untuk yang perempuan...
Yang lelaki lawan la sampai tinggal sorang peserta....
Sorang lelaki, sorang perempuan...takkan nak gusti bontot gak???
Kontroversi karang...last2, big bos bagi soalan kuiz...
Slogan 5S untuk kilang....memula aku pun confius, yang mana satu...
Last2, aku ingat sebab hari2 aku lalu bawah kain rentang slogan tu..
So, aku pun jawab dan aku pun menang..
Memang tak sangka sungguh....
Bersyukur atas rezekiNya....


Aci tak amik gambar kat toilet???


No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...