Monday, 11 March 2013

~ Hari Lahir Lea Ke 4 ~

Assalamualaikum semua...

11/3/13, genap la Izz Azzalea, anak sulong aku berumur 4 tahun...dah besar anak dara aku nih...Banyak betul dugaan untuk membesarkannya...masa dalam perut mak je dah sonsang..Lahir ceaser...dan masuk NICU selama 9 hari...kena kuning 2x...

Masa kecik2 Lea, selalu admit ward...siap suspect mangsa H1N1 lagi..tp Alhamdulillah, cuma demam nak tumbuh 1st gigi...

Dah besar sikit dalam 1 tahun lebih, kena eczema...memang try macam2 ubat...dari yang murah sampai ke mahal...walaupun dah kurang, tp still ada...harap2 nt besar boleh hilang...

Masuk 2 tahun lebih, makin aktif dan makin lasak..main tak pernah rehat...bila selsema dan batuk, tp nak main jugak..jd la semput...dah start amik gas..

Sampai sekarang, dah lebih 7x amik gas...dan baru2 ni doktor sahkan semput...belum asma lagi...tp bila dah kerap sangat amik gas, boleh jadi asma...Kesian bila tengok anak2 nak membesar tapi macam2 dugaan kena tempuh...

Harapan semoga Izz Azzalea menjadi seorang anak yang solehah, diberikan kesihatan, kesenangan dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat..Ameen...




No comments:

Post a Comment