Friday 7 June 2013

~ Hadiah Kucing Hitam ~

Assalamualaikum w.b.t....

Aku ni baru2 ni je tau buat entry pakai schedule..dedulu, taip2 pastu ok terus post...budak baru belajarkan..Motifnya nak bgtau yang entry ni aku buat semalam, pastu aku buat2 schedule post hari ni...

Semalam dah dapat email dari Glam Magazine suruh collect hadiah...sekarang dah ada 2 hadiah kena collect kat Blu Inc Media..so, ada alasan la kena pergi...sebelum ni aku memang malas nak collect sebab takde masa nak pergi..kena collect time office hour plak tu..sabtu ahad tak leh...tengok la, next week baru decide pergi collect..

Semalam, abang posmen laju tiba2 datang kat aku..dia dah kenal sebab selalu muka aku jer terima barang kalau kat office nih kan...aku yang malu plak sebab glamour...ok, perasan sangat...



Borang contest...




Hadiahnya t-shirt merah MU bateri eveready untuk 9000 orang sahaja...
Cepat dia hantar...




Walaupun free size, tp still tak muat tang perut dan montot...




Sekarang ni badan aku tengah mengumpul lemak2....
Naik semacam jer...aku kaji2, mungkin penyakit aku dah sembuh...
Atau mungkin dari hyper ke hypo....
Hanya Allah sahaja yang tau...
Apa kata pasni buat jersey pesen peplum...
Yang macam aku, confirm muat...

Apa-apa pun kena bersyukur dengan rezeki dariNya...Alhamdulillah....

p/s : Sedekah dapat menyuburkan rezeki..mana tau sedekah seringgit, dapat rezeki seratus...



No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...