Friday 14 June 2013

~ Alhamdulillah | Sessi Mengumpul Hadiah ~

Assalamualaikum w.b.t..

Seminggu takde entry...sebab, hari2 aku buka blog, tp tak tau nak citer apa...nak citer pasal hadiah, aku suka kumpul semua buat satu entry...nak citer pasal birthday aku pun takde buat apa2..pergi beli makanan kat pasar malam jer...itupun benda yang sama je aku beli...apam balik, keropok lekor, air jagung dengan kulit ayam goreng...#mana badan tak naik#..tp sebab birthday aku, aku up sikit beli yong tau fu, satay, roti john, jajan anak2 dgn tau fu fa...



Merangkap makan malam sekali...


Alhamdulillah, rezeki minggu ni...
Meh2 la tengok....



Cek dari Great Eastern Life - Inche Suami...
Cerita kat sini...



Pemenang mingguan CornettoLove - Inche Suami jugak..
Aku yang jawab, tp nama dia yang naik...
Itu namanya rezeki...



Hadiahnya - 2000 Bcard points + RM100 voucher makan..
Bcard pun takde...tunggu PIC call macam mana...
Dah tau nama suami menang, baru la sibuk search Bcard tu apa..



Cover MIDI - peraduan CANN 



Blur giler gambar....
Hadiah Thermometer Digital + Baucer Cann RM200 + 30 minit urutan percuma..



Urutan dah setel, Thermometer dah dapat..
Tp voucher kena set nak beli apa kat sana semalam...
Dalam 6 bulan tak confirm, voucher burn...
Strategi pemasaran yang bagus....
Paling murah, kuali RM599...
Confirm burn la....semua barang Cann ni mahal2...



Hadiah dari majalah Glam online..cerita klik sini..
L'occitane Immortelle Brightening hamper worth RM250.



Hadiah dari majalah Eh online...cerita klik sini..
THE HOST limited edition merchandise.


Syukur atas rezekiNya...nasib tak sesat kat PJ semalam...walaupun salah lorong 2x...GPS semalam berfungsi dengan baik...



No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...