Friday 21 June 2013

~ Menang Berjemaah || Cornetto Uda Dan Dara ~

Assalamualaikum w.b.t...

Hari ni lemau sangat, sebab aku amik half day pagi..petang masuk keje..lemau sebab ingat kat Alfi yang meraung2 tadi cakap sambil jerit sesambil berjurai2 air mata "Mak, jangan pergi"..mcm aku tak balik jer...Nak, nt petang pukul 6.30 mak amik la....Lea, walaupun tak nangis tapi duk kat kusi muka cebik2 jer...Kalau hantar separuh hari, dah tu petang memang meraung la...bagi apa2 pun tak jalan...Nak, mak pergi keje...bukan berfoya-foya dengan ayah korang...*tetiba*..

Lemau2 ni, pandang keje pun naik nyampah...ishhh....malas sungguh..lagi2 bos takde...tukar shift ngan aku..aku cuti pagi, dia cuti petang....memang terbaikkkkk la...lagi2 Jumaat....keje ada, tp tak urgent..so, next week pun ok gak buatkan....*alasan*

Baru la nak citer seperti apa yang ditajukkan...hari tu inche suami menang minggu ke 4 Cornetto Uda dan Dara...tak ingat, ke tak baca? xper..meh baca kat SINI...tak pun korang klik kat FB Cornetto..kali ni aku pulak menang untuk minggu ke 6...menang berjemaah sungguh...*padahal aku yang main*





Alhamdulillah, rezeki...hari ni aku setelkan pos peraduan Kotex dengan Dutch Lady...Kotex tu tak target pun kereta...dapat Ipad Mini pun syukur...nak bagi teman Ipad 2 aku tuh...Dutch Lady tu dapat payung pun ok sangat dah...*mood verangan* 

Hari ni baru terima hadiah Woods'..citer kat SINI...itupun sebab aku tanya pasal hadiah dah pos ke belum...Tetiba datang adik abang pos laju yang dah kenal muka aku tu....*glamour kau* bawak parcel...rupanya Woods' 3 bungkus...*3 jeeeee* elok la tu, time2 jerebu teruk ni..agak2 sakit tekak tak payah cari Woods' dah...




Sekian...wasalam....



No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...