Friday 7 June 2013

~ Wish By Google | My Birthday ~

Assalamualaikum w.b.t...

Pagi tadi buka google apsal macam gambar kat bawah....
Bila aku point mouse kat situ dia keluar Happy Birthday Yon!
Eh...bestnya...tp keluar kat pc aku je kan...
Komputer orang lain keluar google biasa je kan..kan...
Memang perasan lebih..ini semua poyos...

Aku buat eksprimen sikit...
Aku hide kan birthday aku kat fb, jadi takde sape tau...
Kat blog aku citer sebab aku tau, tak ramai yang baca blog..
Tulis syok sendiri jer....
So, aku nak tengok sapa yang wish...
Ternyata takde lagi setakat nih, 3.02petang..
Serius tak kecik ati pun...

Yang wish pakai sms, Inche suami...pg tadi lupa la tu sebab kelam kabut...
Yang wish pakai call, ayah dan emak aku...ohhh so sweetnya la....
Abah aku siap tanya tak potong kek..tengok la kalau rajin beli la kek petang ni..
Kalo malas kita makan nasi lauk campur je kat rumah...lagi kenyang...




Sempena peralihan umur dari 31 ke 32 tahun ni, aku berdoa supaya..
Yang aku akan senantiasa diberikan kesihatan yang baik..
Yang aku akan jadi mak yang terbaik untuk anak-anak *aku mak yang garang*
Yang aku akan jadi isteri terbaik untuk inche suami...*aku isteri yang banyak songeh*
Yang aku senantiasa dilimpahkan rezeki tak kira dari segi apa..
Anak-anak yang sihat, bijak dan baik...
Suami yang penyayang dan penyabar melayan kerenah aku..
Kerja yang bagus..mungkin lebih bagus...
Dan dimurahkan rezeki dalam setiap perjuangan yang aku lakukan..
Ameen...

No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...