Tuesday 27 January 2015

~ Hadiah Kecil-Kecilan ~

Assalamualaikum wbt..

Ada la hadiah kecil-kecilan yang aku terima..
Aku pun dah jarang-jarang join contest..
Sebabnya selalu kalah dengan cemerlang..
Dah banyak sangat kaki tangan contest kot...

Orang lain dah tahap jerung mengganas...
Aku...tengok dengan jelesnya...
Yela...orang lain menang bergaya..
Orang lain kreatif luar kotak...
Aku asyik selesa dalam kotak...

Itu la namaya rezeki atau tuah masing2...



Hadiah dari contest majalah...



Contest offline Dutch Lady di Giant
Aku join sebab memang anak-anak minum susu ni..
Lagi satu, harga offer kat Giant memang berbaloi la..
Selalu aku beli kat 99 Speedmart RM16.20..
Pernah dapat beli serendah RM14.99 dekat Giant..
Kena rajin berjalan-jalan cuci mata ni..



Tak pernah menang kalau joint contest via SMS ni..
So, tertanjat gigirl bila dapat call...
Hadiah mingguan...
Boleh la buat topup beli pop contest kat Giant tu ha..

Ada satu lagi hadiah dari contest ni...
Kira aku menang hadiah mingguan dan hadiah utama...
Tapi hadiah belum tau lagi...
Suspense tunggu parcel...  


No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...