Thursday, 8 January 2015

~ Hari Konvokesyen Tadika ~

Assalamualaikum wbt....

Setelah sebulan memerap...
Hari ni baru ada kelapangan..
Tapi bukan la lapang sangat...
Masih banyak kerja outstanding ni ha...

Entry sebelum ni pasal sukan...
Jadi penutup untuk 2014 adalah hari konvo pulak...
Ikut sekolah konvo ni digabungkan dengan 3 tadika..
Dan diadakan di dewan SMTK..
Sekolah Menengah Tinggi Klang...
Tapi cikgu cakap yg 5 tahun tak payah pergi pun tak apa..
Kan tahun depan konvo lagi kan...kan..kan..

Jadi konvo dan merangkap jamuan akhir tahun sekali...
Dibuat kat sekolah tadika jer...



Bersama-sama AJK dan cikgu tadika...









Bersama BFF



Bff



Penaung tadika...



Ala...goyang...dah la gmbr sekepin jer...






Peace yo...





Dari pihak sekolah dapat crayon, beg, sijil dan bunga...
Barang Frozen tu gift hari jadi kawan tadika...



Sijil...


Itu sahaja nak kongsi mongsi disini....
Lain kali saya tulis lagi...



No comments:

Post a Comment