Friday 30 November 2012

~ Sample dan Hadiah ~

Assalamualaikum...salam Jumaat...

Hurmmmm....minggu ni sangat la bzzzzz...title sebagai purchasing je, tapi kerja store pun aku kena buat, kerja logistic pun aku jugakkkkk kena buat...ni dah jadi purchasing cum store cum logistic ni...
#Bos, saya ader 2 "cum" di situ, gaji boleh naik double tak?? Mau kena backhand tazkirah dengan bos...#

Disebabkan ada 1+2 kerja diatas, so di hujung2 bulan akan jadilah beberapa kes...

a) Confirm ot..waktu kerja main FB,blog bagai...waktu ot la baru buat keje terkedek-kedek...haru haru...
b) Meja penuh giler....sana tak key-in, sini tak sign, sinun tak sama harga, situ tak prepare PO...haru haru...
c) Kekadangkan, time busy keje la call berdering2...#pernah 1 kali aku cabut wayar tepon#
d) Terlepas masuk contest2 yang due date selalu hujung bulan...huhuhuhu...

Kerja yang diamanahkan akan dijalankan sebaik mungkin..itulah rezeki kitakan..mengeluh bukan boleh menyelesaikan masalah...diatas tu sekadar bebelan...setiap kerja adalah tanggungjawab...tidak mengharap penghargaan..tp penghargaan akan datang kalau kita ikhlas...


Berbalik pada tajuk asalkan....mukadimah memang lari tajuk selalunya bagi aku...Kita layan gambar...




Program Diaper Swap di Carrefour Klang...


Setiap store diperuntukkan 80pcs..aku orang yang ke 80...Alhamdulillah..


Dapat Pampers Baby Love L17pcs, topi 2 & Sample Pampers Baby Love Pants 1pcs


Hadiah Apron dari Baba's...satu untuk aku, satu untuk encik suami...
Akan diberi satu pada mak aku..sebab mak keje kantin...


Hadiah susu Dumex Mamil dari FB Dumex Mamil
Cerita kemenangan klik sini..
Hamper susu bernilai RM200 + Bubble Bag...

Ada satu lagi berita gembira...menang Share & Win dari seorang blogger...citer selanjutnya kita tunggu next entry...

p/s : Satu "big projek" kurang menjadi, tetapi yakin rezeki Allah itu luas...doakan kejayaanku ini...

1 comment:

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...