Friday 12 April 2013

~ Blog Statistik Untuk Blog Kecik Aku ~

Assalamualaikum w.b.t

Banyak lak post aku hari ni kan...sebab bos takder, keje ada, tp semua tak urgent...boleh la mengular sikittttt jer...

1st, nak ucap terima kasih kat kengkawan yang baca blog kecik aku...terima kasih banyak2 gak yang follow blog aku..Blog ni just untuk suka2 mencoret mencarut kisah kehidupan aku...hehehe....

Jadikan, bila ramai yang online rasa teruja sangat walaupun orang tu takder niat nak baca blog aku...errrr ader ker istilah camtu...boleh la kan...kira cam tersinggah jap, baca dalam 1 minit pastu keluar...




1 online dari Singapore singgah blog aku..macam tak caya lak..
Rupanya carik citer pasal Setia City Mall....




Yang ni plak 4+1 orang plak yang tengah sekodeng...
1 tu aku la...Itu la yang paling ramai....
Selalunya satu jer...tuan tanah kedaung jer jengah...




Yang ni aku tak nak cerita berapa orang tengah online..
Terang2 nampak aku sorang jer kan....
Total = 1111, cantik kan nombornya...

p/s : Itu je pun nak citer...sajer sebab takder modal nak buat entry apa...


No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...