Thursday, 18 April 2013

~ Re : Update | Hadiah Beshhhhhh ~

Assalamualaikum w.b.t...

Minggu ni tak banyak hadiah yang dapat..ada la dalam 3 jer...tp kan, hadiah yang dapat tu semua best2...

Meh saksikan hadiah apa yang best tu...




RM50 voucher dari Pizza Hut...
Dapat siang, malam dah setel...
Belanja abah makan sekali...




Bila bayar, dapat plak offer ni 2 keping...




Menang giveaway Kain Ela DotCom...
Dah umum pemenang 10 Apr, 16 Apr baru perasan...




Dah dapat pun hadiahnya....
Cantik kainnya dan pantas...
So, inche suami dan anak2, tahun ni raya tema oren yer....
#Jimat duit beli baju mak#



Yang ni pulak, tetiba jer dapat hadiah...
Tak tau pun menang...kelakar sungguh..
Ntah jawap soalan ker, ataupun just lucky draw ker...




Hello Kitty Sushi Mold gitu...
Pasni, sebuk la aku menggugel cara wat sushi..
Jangan jeles sekiranya aku post gambar nanti...
#Gaya macam rajin jer, padahal sushi pun tak pernah makan#


Alhamdulillah atas rezekiNya, dapat makan free..#tambah RM14 je#, dapat baju free...seronok sangat kalau semua free kan...

3 comments:

  1. tahniahhh..untungnyee makkkk.,ahHKs

    ReplyDelete
  2. hadiah kecik2 jer wak...Ada usaha, ada imbuhan..

    ReplyDelete
  3. mula2 kecik2 pas tu besaq pulak hu..hu..

    ReplyDelete