Friday, 26 April 2013

~ Kisah Hadiah Minggu Ini ~

Assalamualaikum w.b.t.

Dah hari Jumaatkan, cepat plak rasanya minggu ni...kalau cuti sehari lagi la pendek minngu ni...ye la, 4 hari je keje..

Jom la tengok hadiah yang aku dapat...



Gigih la laki bini amik cuti half day amik tin biskut ni ha...
Gara2, pihak Jacobs dah tak nak bagi sebab dia col inche suami tak angkat..
Last2 bagi gak, tp kena collect sendiri..



Tiket Legoland x 1 (Adult)..
Jenuh aku pikir dari contest mana...
Sebab hanya sampul surat dan tiket semata2...



Mungkin dari contest ni kot...
Sebab contest ni je ada hadiah tiket Legoland...
Yang aku masuk la...



Yang ni bukan hadiah yer...
Ni aku beli, sebab aku suka penulis Hlovate ni...
Belum habis baca...
Tak macam zaman anak dara dedulu..
Satu malam boleh habis 2 novel...
Hari ni pinjam kat library, lusa dah pulang...
Itu dulu la yer...

Alhamdulillah atas rezekiNya...

p/s : Musim hujan2 dapat Kopi O + Jacobs pun sodap...apakan daya, masih dalam usaha menggantikan puasa yang dedulu...


No comments:

Post a Comment