Thursday 30 May 2013

~ Rezeki Minggu Ini | Alhamdulillah ~

Assalamualaikum...

Tahap ni aku memang malas nak menaip...memang malas...iyer la waktu rehatkan...kalo boleh nak rehat, nak lelap barang sejamminit dua...orang puasa kan harus diberi rehat...

Tu lah, tengah taip2 boleh plak benti pergi layan Fynn Jamal nyer video jap...youtube, keek, blog, dan FB personal dan page dia..

Memang malas nak taip..tp nak juga taip sebelum pukul 6 nanti...eh, sapa la makan kuaci time2 aku puasa ni...sah2 bos aku la ni...

Kuaci je pun...jomla tengok gambar, malas nak taip cuma rajin tekan2 cik tikus...




Sample dari Colgate...




Conso dapat voucher RM48 dari Sunshine
Kali ke-2 menang contest like, share and win..
Kali pertama menang kain ela cotton hari tu...





Menang barang L'occitane dari Glam Magazine..
Hadiah belum boleh collect...
Tunggu Glam bagi offical letter...
Boleh collect sekali hadiah The Host tu...


Punyala malas nak menaip, dari pukul 1 tadi aku karang, dekat 3.30 baru nak post entry ni...memang malas tahap gaban tau...

Pas solat Zuhor kejap lagi nak baring la dalam sejamminit dua...perut berlagu dangdut...dah terbayang sizzling mee kat kedai Yok Mampir...menu aku berbuka puasa minggu lepas...









No comments:

Post a Comment

Peraduan Aiken CNY @ Guardian / Nationwide

 Assalamualaikum wbt..  Jom check another contest gaisss! Peraduan Aiken CNY @ Guardian Aiken CNY @ Guardian Contest Retailer : Guardian Con...