Thursday, 25 July 2013

~ Borang Contest Terbaru ~

Assalamualaikum w.b.t...

Semenjak 2 menjak berjinak2 dalam bidang contest2 nih, asal ada nmpk borang peraduan je aku laju je amik...dulu kemain main rembat jer...sekarang aku baca dulu, apa TNC dia..sebab dulu main amik tp tak masuk pun sebab kena belian terbanyak la...memang tak mampu la nak masuk...kekadang kena beli POP harga mahal2..lg satu, kalau barang tu aku tak guna langsung, aku tak masuk...setakat barang keperluan, aku boleh la join...tp jarang menang peraduan offline ni...rezeki online jer setakat ni...menang 2x dari contest offline..dua2 kerjasama dengan Econsave..Memula boleh baca cerita kat SINI..pastu yang kedua boleh baca kat SINI..

Semalam, aku amik gate pass *keluar 2 jam waktu opis hour* alasan g pejabat pos..memang betul la g pejabat pos...ada lagi masa aku merayap la ke Econsave...biasala, mencari POP untuk peraduan...Pergi waktu pagi nih orang tak ramai..nak pilih pun senang, nak bayar pun senang...Terjumpa borang2 peraduan baru...meh la tengok borangnya...kot2 korang pengguna barang2 tu boleh la join...



Vanish, Resit POP RM20..
1/6/13 - 31/8/13


Jawab soalan & kongsi cerita



P&G, Beli P&G product + Oral B RM10..
19/7/13 - 9/8/13



Jawab soalan + lukis ORal B



Mandom product, Resit POP RM20..
Jawab 2 soalan...
19/7/13 - 31/8/13

So, meh la ramai2 la join yer...moga2 berjaya..Ameen...


2 comments: