Wednesday, 15 May 2013

~ Kisah Rambut Izz Azzalea ~

Assalamualaikum w.b.t...

Sambil menunggu 6.30ptg, memandangkan keje dah siap sikit..lagi sikit esok..nak citer sikit pasal anak dara aku ni ha..tp belum boleh pinang lagik..sebab masih nak berpampers, berbotol dan belum bersekolah lagik..

Dari lahir Lea ni tak pernah potong rambut..kira rambut asal dia la sampai sekarang...dah tu kenapa???
Tak, sebab masa lahir rambut dia agak2 segan nak tumbuh gitu...



Ni masa 10 bulan kot...time raya puasa...
Tak merasa la pakai aksesori gegurl masa ni...



Yang ni baru pandai jalan...lebih kurang setahun lebih...
Rambut dah nampak banyak, bergulung2 je rambutnya..



Ni masa umur 1 tahun setengah la...
Rambut masih cenggitu...




Ni ha gambar sekarang...Punyalah panjang rambutnya....
Tengok macam dah rimas, tp bila tengok curly2 tu rasa sayang plak..
Kot2 dah potong jadi lurus plak, susah nak dapat nih..


Ni perbualan aku dengan Lea masa nak potong rambut depan dia..

Mak : Lea, meh sini mak potong rambut depan sikit..dah masuk mata dah...
Lea : Mamak, jangan potong hidung kakak yer..nanti sakit, darah...
Mak : *Gelak tanpa suara dulu* Mak nak potong rambut la kakak, bukan potong hidung..
Lea : Iyer lah, jangan potong hidung kakak, nanti darah..
Mak : *Memotong ala2 dekat salon*..Iyer..dah duduk diam2...

Yang kelakar, macam mana lak Lea boleh pikir aku nak potong hidung dia...

P/s : Budak-budak punya imaginasikan....


No comments:

Post a Comment